05 mars 2009

torsdag.


Godmorgon . - allt folk !
Nu har jag nästan precis kommit till skolan, har suttit inne i matsalen och druckit te.
Man vaknar till så härligt då .
Jag gick upp vid sju tiden och kände för att ligga kvar i sängen och inte resa mig,
hela kroppen frös till is kändes det som .
Gick iallafall ut till bussen och stog där i tio min, hur kallat som helst .
Nu har jag studiepass, finns inget tråkigare alltså .
Det blir aldrig att man jobbar med sina studier, antagligen sitter man framför datan
eller hittar på någonting annat som fördröjer tiden .

Kram !

2 kommentarer:

  1. Morgon!! Men vilken tur att bloggen finns nu då, för det är ju alltid nyttigt att skriva av sig och man förenar nytta med nöje!! Och att skriva i en skolblogg är ju mycket bättre än att bara sitta och göra ingenting! Eller hur?

    SvaraRadera
  2. Ja, då gör man ju nått vettigt :)*

    SvaraRadera