10 mars 2009

Nu sitter jag i skolan :( är så jävla tröt så det ...
Nu sitter jag i skolan
:( är så jävla tröt så det finns inte. Men Frida är här i dag så dagen kommer bara blir bätre :) Effter skolan ska jag hem ta en durch och sen göra mig i ordning.. När jag är klar med allt jag ska göra hemma så ska jag ringa Frida och parata massa strönt som vanligt :) sen ska jag kanske till thn :) Men vet inte om jag orkar åka ditt men får hoppas att jag gör det :) Kan ju alltid fråga Frida om hon vill följa med :) hoppas hon svarar JA.... vi ses och hörs när jag inte är så tröt .. Då kommer det komma mer om vad jag tycker om skolan och sånna saker :) *puss på er alla*



föresten jag pratade med min bror i går. han bor i spanien så jag pratar inte så offta med han... han fyllde 20 i går så det va lite tråkigt att han inte var hemma... men han flyttar hem i maj så dår får jag väl fira han :) hoppas han hade en bra dag :) saknar han......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar