02 mars 2009

Min svenska

Hej,
Det här ska bli skit roligt och göra.
Jag har väl andra bloggar men, jag har sådär känt att jag behöver detta för och kunna uttrycka mina känslor och vad jag tycker om utevärlden.
Ni kommer så klart ser mer av mig och min InterPersonlighet.

Jo grabbar och systrar de som jag kommer att vissa i denna blogg behövs mer i de gömdas värld. klart att jag kommer skiva för mig själv och så länge jag mår bra själv och inte dessa ord skada andra så lovar jag er att göra allt för att bli en bra förebild för barn och vuxna.
Men tänk på att allt som sägs här stannar här.

De jag kommer att dela med mig blir väldigt personligt och intimt, allt de goda och onda i mitt liv och förra liv kommer att synas just här för er och min egen självkänsla

Tack för visat intresse.

1 kommentar:

  1. Hej! Vad kul att du ville vara med på det här! Ser verkligen fram emot att läsa dina framtida inlägg!

    SvaraRadera