12 mars 2009

Ca 45 % av skolan tycker inte om mig på ett eller annat sätt. Ca 47% av skolan ser mig som vem som hellst eller inget att bry sig om. Ca 8 % kan jag kalla vänner. Men det finns bara en person som faktist ser mig, hon ser vem jag är, hon bryr sig, hon är den bästa vän man kan önska sig. Men kan prata om allt och inget. Man kan flumma som världens galningar. Man kan sitta och bara vara, hon ser när något inte stämmer, hon ställer upp när det behövs. Jag önskar och hoppas att jag kan hjälpa henne när hon behöver min hjälp.

Min underbara flickvän, goth/svartrockaren med obestämd stil. Älskar dig Denise.

1 kommentar:

  1. Det var ett "kärleksbrev" som heter duga. Blev riktigt rörd när jag läste det! Och du..bara så du vet så är jag inte någon av de 45 och 47 % som du nämner. Men det vet du väl!!

    SvaraRadera